Nat på museet: Kahmunrah vender tilbage
I “Nat på museet: Kahmunrah vender tilbage” følger Nick Daley i sin fars fodspor som nattevagt på the American Museum of Natural History, og han kender til museets gamle tavle, som vækker alt til live, når solen går ned. Men da den vanvittige hersker Kahmunrah flygter, må Nick redde museet én gang for alle.
“Nat på museet: Kahmunrah vender tilbage” er et helt nyt animeret eventyr baseret på den populære filmserie. Nick Daleys sommerjob som nattevagt på the American Museum of Natural History ville være et udfordrende job for enhver high school elev. Heldigvis følger han i sin fars fodspor og kender til museets gamle tavle, som vækker alt til live, når solen går ned. Nick er glad for at se sine gamle venner, både Teddy, Secagawea og Rexi. Men da den vanvittige hersker Kahmunrah flygter med planer om at slippe den egyptiske underverden og de dødes hær fri, må Nick stoppe den stålfaste overherre og redde museet en gang for alle.