Nightmare Alley
Fra den visionære filmskaber Guillermo del Toro kommer en spændingsmættet psykologisk thriller om en manipulerende mentalist (Bradley Cooper), som slår sig sammen med en ligeså uvederhæftig psykiater (Cate Blanchett) for at bedrage de rige i 1940’ernes newyorker-overklasse. Del Toro skrev denne gribende film sammen med Kim Morgan baseret på William Lindsay Greshams roman.