Paper Towns
I denne bevægende kærlighedshistorie af forfatteren til The Fault in Our Stars tager Quentin (Nat Wolff) og Margo (Cara Delvigne) på eventyr en aften, men så forsvinder Margo.
Baseret på bestselleren (The Fault in Our Stars) af forfatteren John Green handler Paper Towns om at blive voksen. Den fokuserer på Quentin og hans gådefulde nabo Margo, som elsker mysterier så højt, at hun bliver til ét. Efter hun tager ham med på et natligt eventyr i deres hjemby, forsvinder Margo pludseligt og efterlader kryptiske spor, som Quentin skal afkode. Eftersøgningen fører Quentin og hans vittige venner på et hæsblæsende eventyr, som er lige dele hysterisk morsom og lige dele bevægende. For at finde Margo må Quentin i sidste ende finde en dybere forståelse af sandt venskab – og ægte kærlighed.