Peter Pan - Tilbage til Ønskeøen
Tag med Klokkeblomst, Peter Pan og De glemte drenge...og mød Jane, Wendys praktiske datter. Jane er vokset fra sin mors historier om pirater og feer - indtil Kaptajn Klo fører hende væk til Ønskeøen. Indeholder brug af tobak.
Bliv genforenet med Klokkeblomst, Peter Pan og De glemte drenge og mød Jane, Wendys praktiske datter. Jane er vokset fra sin mors historier om pirater og feer, indtil Kaptajn Klo fører hende væk til Ønskeøen. Den snu pirat vil fange Peter og Klokkeblomst, hvis lys svinder, fordi Jane ikke tror på feer. Kun Jane, den første Glemte pige, kan redde dem, men først må hun finde tro, tillid og tryllestøv. Indeholder brug af tobak.