Peter Pan & Wendy
Wendy Darling, en ung pige, der er bange for at forlade sit barndomshjem, møder Peter Pan, en dreng, som ikke vil være voksen. Sammen med sine brødre og en lille fe, Klokkeblomst, rejser hun med Peter til Ønskeøen. Der møder hun en ond piratkaptajn, Kaptajn Klo, og begiver sig ud på et spændende eventyr, der vil ændre hendes liv for evigt.
”Peter Pan & Wendy”, instrueret af David Lowery, handler om Wendy Darling, en ung pige, der er bange for at forlade sit barndomshjem, som møder Peter Pan, en dreng, som ikke vil være voksen. Sammen med sine brødre og en lille fe, Klokkeblomst, rejser hun med Peter til en magisk verden, der hedder Ønskeøen. Der møder hun en ond piratkaptajn, Kaptajn Klo, og begiver sig ud på et spændende og farligt eventyr, der vil ændre hendes liv for evigt.