Picture Perfect
En kvinde forbedrer sit liv med et billede, der får chefen til at tro, hun har en forlovet. Da der kommer godt gang i hendes karriere, foregiver hun at nyde en flirt med kontorets don juan, indtil manden på billedet indvilliger i at lade, som om han er hendes forlovede for en aften, og de bliver forelsket.
Kate (Jennifer Aniston), der er lige så bedårende, som hun er ambitiøs, er fast besluttet på at blive forfremmet til en lederstilling i et reklamebureau. Og hun er lige så besluttet på at besnære Sam (Kevin Bacon) – bureauets fantastisk charmerende Romeo, som foretrækker forbudte affærer med kvinder, der allerede er i et forhold. Hun opnår begge dele ved at lade, som om hun skal giftes med Nick (Jay Mohr) – en mand, hun mødte til et bryllup, og som hun knap nok kender. Men hendes omhyggeligt opdigtede liv bliver konfronteret med virkeligheden, da hendes chef vil møde Nick, hvilket skaber kaos i Kates personlige såvel som professionelle verden.