The Proposal
Lige før hun bliver deporteret og mister det magtfulde job, som hun lever og ånder for, annoncerer den kontrollerende Margaret (Bullock), at hun er blevet forlovet med sin intetanende assistent, Andrew (Ryan Reynolds).