Playing with Sharks
Valerie Taylor, en sand pioner inden for både undervandsfilm og hajforskning, er en levende legende og et ikon i undervandsverdenen, hvis livsværk har lagt grunden for meget af det, vi ved om hajer i dag. Gennem bemærkelsesværdige gamle undervandsoptagelser, samt interviews med Valerie selv, følger ”Playing with Sharks” denne vovemodige eventyrers vej fra mester i spydfiskeri til lidenskabelig hajaktivist.