Presto
Værdighed. Selvbeherskelse. Mysterium. Vi forventer intet mindre fra den store tryllekunstner Presto. Men når han glemmer at fodre sin kanin en gang for meget, så er der ingen, der ved, hvad der kan ske! Denne komiske korte film fra Pixar Animation Studios følger den eskalerende handling med den fantastiske Presto, hans kanin Alec, og hvad der sker på scenen, når en stjernetryllekunstners ego fremprovokerer en udspekuleret hævn fra sin forsømte medspiller.