Who Framed Roger Rabbit
I 1947 i Hollywood, da ejeren af Tegnefilmbyen Marvin Acme bliver myrdet, peger alt på Roger Rabbit, og den magthungrende dommer vil bringe Roger for retten. Roger tigger detektiv Eddie Valiant , der hader tegnefilmsfigurer, om at finde den sande skurk. Mysteriet breder sig, da Eddie opdager den ene skandale efter den anden.