Rød
Disney og Pixars "Rød" præsenterer os for Mei Lee, en selvsikker, fjollet 13-årig mors pige, som rammes af teenagelivets kaos. Hendes beskyttende og lidt dominerende mor, Ming, er altid lige i nærheden – uheldigvis for teenageren. Og som om det ikke var nok, at hendes interesser, forhold og krop er under forandring, bliver Mei ovenikøbet til en stor rød panda, når hun bliver for begejstret!