See How They Run
Det er det største mord, der nogensinde er iscenesat, da planerne om en filmversion af et succesfuldt skuespil stoppes i 1950'ernes London, efter at et afgørende besætningsmedlem bliver myrdet. Da en udkørt inspektør og hans ivrige rookie-makker tager sagen, kommer de ind i den glamourøst beskidte teaterundergrund - og efterforsker på egen risiko.
Velkommen til det største mord nogensinde iscenesat! Det er Londons West End i 1950'erne, og planerne om en filmversion af et kæmpehit er gået i stå, efter et centralt medlem af besætningen bliver myrdet. Da den udkørte inspektør Stoppard og hans ivrige rookie-makker, konstabel Stalker, tager sagen, bliver de to kastet ud i en forvirrende whodunit i den glamourøst beskidte teaterundergrund. Jo mere de efterforsker det mystiske drab, jo mere indser de, at de gør det på egen risiko.