Hajangreb: Paige Winters historie
Et dybdegående kig på et nær fatalt hajangreb på en teenager. Eksperter går i samtlige detaljer for at afgøre hajtypen bag angrebet og besvare spørgsmål, der har plaget familien i næsten to år. I sidste ende gør Paige og hendes heltemodige far enormt fremskridt i deres helende rejse, da de tager med eksperkerne ud til en helt anden slags hajoplevelse.