Dark Water
Fra den forladte lejlighed ovenover kommer mystiske lyde, dryppende mørkt vand og andre sære fænomener, og det sender Dahlia ud på en farefuld og nervepirrende færd, som udløser en malmstrøm af levende mareridt.