The Color of Friendship
To piger fra modsatte side af verden mødes og ændrer hinandens liv. Mahree lever i Apartheids Sydafrika med sin rige familie. Piper Dellums er datter af et kongresmedlem i Washington. Da Mahree vælges til at bruge et semester hos Dellum, indser de, at de begge ikke var som forventet. Pigerne må gøre op med deres antagelser og lære venskabets sande farve.