The Girl Next Door
Attenårige Matthew Kidman (Emile Hirsch) er en retskaffen stræber, der aldrig rigtig har levet livet... indtil han falder for sin nye nabo, den smukke og tilsyneladende uskyldige Danielle (Elisha Cuthbert). Da Matthew opdager, at den perfekte "naboens datter" er forhenværende pornostjerne, begynder hans beskyttede eksistens at gå fløjten. Danielle hjælper Matthew med at komme ud af hans skal og opdage, at man nogle gange må risikere alt for den, man elsker.