Nøddeknækkeren og de fire kongeriger
I Disneys nytænkning af Nøddeknækkeren, en mystisk gave fra hendes mor sender Clara på en rejse til de fire hemmelige kongeriger-hvor hun opdager, at hendes største styrke kunne forandre verden.