Narnia: Prins Caspian
Et år efter deres første rejse til Narnia, vender Peter, Susan, Edmund og Lucy Pevensie tilbage og opdager, at århundreder er gået i det magiske kongerige. For at få prins Caspian tilbage på tronen, må de igen samarbejde med den majestætiske løve Aslan, venlige, nye Narnia-væsner og prinsen selv, mens de fører an i en bemærkelsesværdig rejse for at bringe fred og hæder til det fortryllede land.