The Preacher's Wife
En charmerende engel sendes tilbage til Jorden for at hjælpe en ung præst med at genoplive hans ægteskab, men han bliver hurtigt et problem fremfor en løsning, da han uheldigvis forelsker sig i præstens kone.
Da en præst tvivler på sine evner til at gøre en forskel i sit belastede sogn såvel som i sit ægteskab, sendes den karismatiske engel, Dudley, tilbage til Jorden for at hjælpe. Men Dudley bliver snart et problem snarere end en løsning, da han forelsker sig i præstens smukke hustru.