The Rookie
En såret high school-baseballcoach får en ny chance som professionel kaster, da han går med til at prøve at blive optaget igen, men kun hvis hans konstant tabende team, vinder distriktmesterskabet.
High school-coach Jim Morris (Dennis Quaid) troede hans drøm var forbi. Han havde haft sin chance som baseballspiller, men havde fået en skuldeskade og nåede aldrig superligaen. I 1999 væddede han med sit konstant tabende team. Hvis de vandt distriksmesterskabet, ville han forsøge at blive optaget igen. Teamet forbedrede sig, og Jim var hurtigt på vej ind i superligaen.