Three Billboards Outside Ebbing, Missouri
Historien om Mildred Hayes, en kvinde først i halvtredserne, der går i krig mod den lokale politistyrke, fordi hun mener, at de er for uduelige til at løse mordet på hendes datter.
Den prisbelønnede skuespillerinde Frances McDormand (Fargo) leverer en forbløffende kraftfuld præstation i dette dystre og komiske drama. En myrdet piges udfordrende mor (McDormand) maler dristigt tre lokale reklametavler med et kontroversielt budskab, der vækker en rasende kamp mod en ustabil politimand (Sam Rockwell) og byens ærefrygtindgydende politichef (Woody Harrelson).