Titan A.E.
Det er året 3028... og Drej, der er onde rumvæsener, har ødelagt Jorden. Femten år senere erfarer en ung mand ved navn Cale, at han er i besiddelse af et genetisk kodet kort til Titan, et rumskib, der indeholder hemmeligheden til menneskehedens frelse. Med Drej efter sig, tager Cale afsted sammen med Valkyriens nye besætning i et forsøg på at finde The Titan før Drej ødelægger den... sammen med menneskehedens sidste chance for at få deres eget hjem.