Red Sparrow
I denne spionthriller spiller Jennifer Lawrence Dominika, en tidligere ballerina, der bliver tvunget til at gå på Sparrow School, et program der kaster hende ud i en perfid spionleg.
I denne spionthriller spiller Jennifer Lawrence Dominika, en tidligere ballerina, der bliver tvunget til at gå på Sparrow School, et program der kaster hende ud i en perfid spionleg. Hun bliver en livsfarlig agent, men fanges i den verden, hun desperat prøver at flygte fra. Red Sparrow “vender og drejer sig lige til slutningen” (Dish Nation-Fox TV) – du vil ikke kunne forudse det.