Surrogates
I Central Georgia Metropolis i år 2054 ejer alle, som har råd til det, en surrogat – men nogen eller noget går rundt og dræber surrogater med elektrisk stød, og politimanden Harvey Greer skal finde ud af, hvem det er.
Her kommer en nervepirrende psykologisk thriller med action-helten Bruce Willis i hovedrollen. I en fiktiv fremtid lever menneskene deres liv gennem kloner, såkaldte surrogater, som de kontrollerer trygt og sikkert fra deres hjem, og kriminalitet er noget, der hører fortiden til. Men da en studerende med tilknytning til surrogaternes skabere bliver myrdet, tvinges FBI-agenten Greer (Bruce Willis) til at overgive sin egen surrogat og risikere livet for at løse mysteriet. Spørgsmålet er bare, hvem der er virkelig og til at stole på. Surrogates er baseret på en grafisk novelle af samme navn. Vær klar til en hæsblæsende action-thriller med eksplosiv spænding fra start til slut!