Kaninen Oswald i "Sporvognsproblemer"
Sporvognskonduktøren Oswald stopper brat foran en ko, der nægter at flytte sig. Derefter står han over for en stejl bakke, som sporvognen har problemer med. Da den endelig kommer over bakken, får sporvognen fuld fart på og løber løbsk. Kan Oswalds heldige kaninfod redde ham?