Voksenliv
Det kan være svært at blive voksen. Til tider kører det bare for én, andre gang er man bare en stabel børn, der gemmer sig i en trenchcoat og håber, ingen vil bemærke det. Det er præcis sådan, det er med Gia den aften, hun fylder 21. Det her er historien om den usikkerhed, man føler, når man nærmer sig voksenlivet, og om, hvordan vi alle lader, som om vi har styr på det, vi håber på en dag at få styr på.
Det kan være svært at blive voksen. Til tider kører det bare for én, andre gang er man bare en stabel børn, der gemmer sig i en trenchcoat og håber, ingen vil bemærke det. Det er præcis sådan, det er med Gia den aften, hun fylder 21. Det her er historien om den usikkerhed, man føler, når man nærmer sig voksenlivet, og om, hvordan vi alle lader, som om vi har styr på det, vi håber på en dag at få styr på. Instrueret af Aphton Corbin, der er story artist hos Soul. Produceret af Erik Langley.