Goodbye Christopher Robin
Få et sjældent indblik i forholdet mellem forfatteren A. A. Milne, skaberen af ​​de elskede Peter Plys-historier, og hans søn i denne bevægende historie om succes og familie.
Et sjældent indblik i forholdet mellem den elskede børnebogsforfatter, A. A. Milne (Domhnall Gleeson) og hans søn Christopher Robin (Will Tilston), hvis legetøj inspirerede den magiske ​​Peter Plys-verden. Sammen med sin mor Daphne (Margot Robbie) og hans barnepige Olive (Kelly Macdonald) er Christopher Robin og hans familie grebet af bøgernes internationale succes, de fortryllende historier bringer håb og trøst til England efter den første verdenskrig. Men med verdens øjne rettet mod Christopher Robin, hvad er omkostningerne for familien?