Werewolf by Night in Color
Marvel Studios' nu farvestrålende Werewolf by Night in Color foregår en mørk og dyster aften, hvor en hemmelig orden af monsterjægere træder ud af skyggerne og samles i det uhyggelige Bloodstone-tempel i anledning af deres leders død. I en mystisk og makaber hyldest til lederens liv kastes deltagerne ud i en dødbringende dyst om et mægtigt relikvie.
Marvel Studios' nu farvestrålende Werewolf by Night in Color foregår en mørk og dyster aften, hvor en hemmelig orden af monsterjægere træder ud af skyggerne og samles i det uhyggelige Bloodstone-tempel i anledning af deres leders død. I en mystisk og makaber hyldest til lederens liv kastes deltagerne ud i en gådefuld og dødbringende dyst om et mægtigt relikvie - en jagt, der vil bringe dem ansigt til ansigt med et farligt uhyre. Med inspiration fra gyserfilm fra 1930'erne og 1940'erne søger denne hårrejsende special at vække en følelse af rædsel og uhygge, alt imens den afsøger et nyt hjørne af Marvel Cinematic Universe fyldt med gys og gru.