Det vilde Japan: Sneaber
Rejs dybt ind i Japans snedækkede bjerge, og mød Hiro, en livlig makakunge, hvis vindende personlighed skaber grobund for et usædvanligt venskab. Tag med Hiro og hele hans familie på eventyr, og se dem trodse voldsomme storme, opleve nyt liv komme til verden og se døden i øjnene. Dette er en personlig beretning om familie, venskab og hjertets kamp i de japanske alper.