Running Wild with Bear Grylls
Den verdensberømte overlevelsesekspert Bear Grylls vender tilbage til vildnisset med nogle af Hollywoods mest elskede berømtheder i alle-kneb-gælder-eventyr gennem nogle af de mest ekstreme miljøer, som naturen kan byde på.