You Again
Det er historien om sammenflettede skæbner med Kristen Bell, Jamie Lee Curtis, Sigourney Weaver og Betty White. For Marnie (Bell), en succesrig topchef, var high school et mareridt. Til broderens bryllup kommer ærkefjenden Joanna tilbage som hans brud. Det er den pæne pige mod den lede pige. Det er ikke nok, for Marnies mor (Curtis) skal klare sin egen high school-fjende (Weaver), brudens tante.