Freaky Friday
Dr. Tess Coleman og hendes datter Anna har én ting til fælles: De kan ikke enes om noget. Men efter en fredag aften i mystisk kaos, vågner de op til en freaky overraskelse - de har byttet krop. Tess skal giftes på lørdag, så de to må finde en måde at bytte krop igen… hurtigt. Vil oplevelsen give dem mere respekt og en bedre forståelse af hinanden?