American Horror Stories
"American Horror Stories" er et spinoff på Ryan Murphy og Brad Falchuks prisvindende serie "American Horror Story." En ugentlig serie, hvor hvert afsnit er en ny gyserhistorie. Siden 2011 har skaberne af AHS omdefineret horrorgenren med forskellige bidrag som et uhyggeligt sindssygehospital, en heksesabbat, et omrejsende freakshow, et hjemsøgt hotel og selveste verdens undergang. Tv-serien kastede massevis af dedikerede fans af sig, som nu alle venter i spænding på, hvilke rædsler næste kapitel har at byde på. Serien er produceret af Twentieth Television.