Behind the Attraction
"Behind the Attraction" tager dig med bag kulisserne på Disney Parks’ mest ikoniske og elskede attraktioner. Hvordan fyldte Imagineers Haunted Mansion med 999 glade spøgelser? Hvornår satte Pirates of the Caribbean sejl mod Anaheim? Fra Jungle Cruise til Star Wars: Galaxy’s Edge og videre – Disney‑parkerne har forbløffet millioner, og her er historien om, hvordan de gjorde det.