Bluey
Bluey er en utrættelig, 6-årig Blue Heeler-hund, som elsker at lege og forvandle hverdagen til et eventyr, mens hun udvikler både sin fantasi og sine mentale, fysiske og følelsesmæssige evner.
Dette morsomme og ærlige indblik i det moderne familieliv er en hyldest til fantasiens og legens rolle i skabelsen af sunde børn. Den australske Blue Heeler-hvalp Bluey er fuld af fantasi og elsker at forvandle dagligdagen til et eventyr. Bluey og lillesøsteren Bingo udforsker deres verden og bruger leg til at overvinde deres frygt og påtage sig voksne roller. Og mest af alt elsker de at involvere deres forældre - særligt deres far - i deres sjove lege. Mor Chili er begyndt at arbejde igen, og Far Bandit arbejder hjemmefra, mens han passer ungerne. Men selvom han måske tror, det er ham, der bestemmer, så regerer pigerne med hård hånd i legestuen - og de fleste andre steder!