Boris
Der er gået mere end 10 år, og Boris' filmhold arbejder ikke længere for netværket, men for en superstærk platform. Hele filmholdet er tilknyttet serien "Jesu liv", hvor Stanis også er både hovedrolleindehaver og producer. De nyligt introducerede og superstrenge regler for platformen og dens mystiske algoritme giver besætningen masser af udfordringer.
Boris er tilbage! Der er gået mere end 10 år siden sidste sæson, og vores karakterer arbejder nu for en stor, global platform. Serien, som de er ved at filme, er "Jesu liv", en idé fra den stadigt mere megalomane Stanis La Rochelle og hans producer. Stanis, som er gift med Corinna, har ansat de sædvanlige tre forfattere, den uundgåelige instruktør René, og Lopez, den tidligere netværksleder, der nu er blevet producer. Til at mægle mellem platformen og vores helte har vi Alessandro, der var filmsættets "slave" under "Hjertets øjne," og som nu er Platform Executive for Italian Series. De forsøger at navigere mellem algoritmen, den enhed, der kender og bestemmer alt, og en adfærdskode, der skal følges på sættet, hvilket giver vores elskede filmhold store udfordringer med at tilpasse sig platformens nye regler.