Breeders
I denne ærlige og kompromisløse komedie jonglerer Paul og Ally med karrierer, aldrende forældre, gæld, omvæltninger i parforholdet og de lidet misundelsesværdige benspænd i opdragelsen af deres børn, Luke og Ava.
“Breeders” skildrer det paradoks, som alle forældre kender, men aldrig taler højt om: Man er parat til at dø for sine børn, men ofte er man også parat til at slå dem ihjel. Paul er en omsorgsfuld far, som opdager, at han ikke er helt den mand, han selv gik og troede. Hans partner Ally, som har et pladestudie, får Paul til at grine og har evnen til at læse for deres børn, mens hun praktisk taget selv sover. I denne ærlige og kompromisløse komedie jonglerer Paul og Ally med karrierer, aldrende forældre, gæld, omvæltninger i parforholdet og de lidet misundelsesværdige benspænd i opdragelsen af deres børn, Luke og Ava. Da Allys far efter mange års manglende kontakt pludselig en dag står og banker på, får familien i bund og grund et tredje barn – men det her ”barn” kommer med både bagage og holdninger. Pauls egne forældre, Jackie og Jim, står klar til at hjælpe, men deres generation har et lidt andet syn på opdragelse.