Cloak & Dagger
Tyrone og Tandys liv ødelægges under en hændelse i deres barndom. Da de mødes igen år senere, opdager de, at de har magt over mørke og lys. Håb & Frygt. Cloak & Dagger.
Tandy og Tyrone mister folk, de holder af, den samme tragiske aften, men de overlever. I løbet af de næste år forsvinder Tandys forhåbningsfulde og privilegerede verden og erstattes af kynisme og kriminalitet. Tyrone føler sig fanget, da han må leve et liv i frygt. Da de mødes for første gang, vækkes en kraft i dem. Tyrone teleporterer uden at kunne kontrollere det. Tandy opdager, at hun kan fremtrylle dolke lavet af lys. Teenagerne bruger deres kræfter til at få den retfærdighed, som de har til gode, da de tager de liv tilbage, som blev stjålet fra dem.