Daredevil: Born Again
Borgmester Wilson Fisk holder New York i et jerngreb, mens han jager sin ærkefjende, selvtægteren fra Hell's Kitchen, der kalder sig Daredevil. Men bag den behornede maske forsøger Matt Murdock at slå igen for at vælte Kingpins korrupte imperium og redde sin hjemby. Gør modstand. Gør oprør. Genskab.