Dinosaurs
Mød familien Sinclair - den sjoveste familie i 60 millioner år! De er an almindelig familie med en STOR forskel. De er dinosaurer og lever det gode liv i tres millioner og tre før vor tidsregning. Farmand Earl, hans kone Fran, deres børn Robbie, Charlene og Baby og den iltre bedstemor Ethyl giver et morsomt jurassic-tvist til dagligdagen.