Disney Gallery / Star Wars: The Book of Boba Fett
Disney Gallery: The Book of Boba Fett går bag kameraet på serien om den legendariske dusørjæger og lejesoldaten Fennec Shands tilbagevenden til Tatooine. De forsøger at gøre krav på det territorie, som Jabba the Hutt engang styrede. I dette særprogram afslører filmskaberne, skuespillerne og crewet nye optagelser, banebrydende teknologi og de effekter, der var med til at vække det hele til live.