The Clearing
En lokal pige forsvinder og udløser en kvindes traume fra sin barndom, da hun var medlem af en kvindelig ledet kult kaldet Slægten. Denne psykologiske thriller graver sig ind under huden og ind i sindet og slører grænserne mellem fortid og nutid, virkelighed og mareridt.