Big Sky
Privatdetektiverne Cassie Dewell og Cody Hoyt går sammen med sidstnævntes ekskone og tidligere betjent, Jenny Hoyt, i deres søgen efter to søstre, der er blevet kidnappet af en lastbilchauffør på en fjerntliggende motorvej i Montana. Da de opdager, at søstrene ikke er de eneste, der er forsvundet i området, bliver det en kamp mod uret for at få stoppet morderen, før en ny kvinde bliver fanget.