The Fosters
The Fosters er en dramaserie på en times varighed om en multietnisk familie, der består af fosterbørn og biologiske teenagebørn, som opdrages af to mødre. Stef Adams Foster er politibetjent, og hendes kone, Lena Adams Foster, er viceforstander på en skole. Sammen har de opbygget en tætknyttet familie med Stefs biologisk søn, Brandon, fra et tidligere ægteskab og deres adopterede tvillinger, Mariana og Jesus. Derudover har de for nylig indlemmet deres nyadopterede søn, Jude, og hans søster, Callie, som også vil adopteres, selvom hendes familiebaggrund skaber visse hindringer.