Go! Go! Loser Ranger!
Da deres gamle gemmested og chefer er udslettet, laver de overlevende Dustere en hemmelig aftale med Ranger Styrken om at deltage en ugentlig Søndags Showdown – hvor de altid bliver overvundet. Træt af dette skuespil træder Fighter D endelig frem for at lave en forandring en gang for alle!