Iwájú
Denne originale animerede serie finder sted i et futuristisk Lagos i Nigeria, og fortæller den spændende historie om Tola, en ung pige fra velhaverøen, og hendes bedste ven Kole, der er teknologiekspert, mens de opdager hemmeligheder og farer der ligger gemt i deres forskellige verdener. Iwájú er et enestående samarbejde mellem Disney og det panafrikanske underholdningsfirma Kugali.
I det første samarbejde af den slags nogen sinde går Walt Disney Animation Studios sammen med det pan-afrikanske tegneseriefirma Kugali om en original animeret serie, der finder sted i et futuristisk Lagos i Nigeria. I den spændende fortælling følger vi Tola, en ung pige fra velhaverøen, og hendes bedste ven Kole, en selvlært teknologiekspert, mens de opdager hemmeligheder og farer der ligger gemt i deres forskellige verdener. Kugali-filmskaberne Olufikayo Ziki Adeola, Hamid Ibrahim og Toluwalakin Olowofoyeku tager seerne med på en unik rejse ind i Iwájús verden, en verden fyldt med enestående visuelle elementer og teknologiske landvindinger inspireret af Lagos' ånd.