Justified: City Primeval
Raylan Givens forlod bakkerne i Kentucky og prøver nu at balancere livet som politimester og deltidsfar. Et tilfældigt møde sender ham til Detroit og på kollisionskurs med en voldelig sociopat og en formidabel forsvarsadvokat.
Efter at have forladt bakkerne i Kentucky for 15 år siden bor Raylan Givens nu i Miami. Han er en omvandrende anakronisme, der balancerer livet som politimester og deltidsfar for en 15-årig pige. Et tilfældigt møde på en øde motorvej i Florida sender ham til Detroit. Der krydser han veje med Clement Mansell, alias The Oklahoma Wildman, en voldelig, psykopatisk desperado, der allerede er undsluppet politiet i Detroit én gang og har planer om at gøre det igen. Disse tre karakterer begiver sig ud på en kollisionskurs på klassisk Elmore Leonard-manér for at se, hvem der slipper levende ud af City Primeval.