Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders
Kristin Chenoweth vender tilbage til sin hjemby for at undersøge den sande historie fra Oklahoma om tre unge piger, der blev fundet myrdet efter første nat på en lejrudflugt. Menneskejagten og retssagen mod deres formodede morder fangede hele nationen i sommeren 1977. Men årtier senere fortsætter uvisheden omkring sagen med at hjemsøge beboerne i Tulsa.
Den prisvindende skuespillerinde og sangerinde Kristin Chenoweth vender tilbage til sin hjemby for at efterforske Oklahomas mest berygtede mord. Keeper of the Ashes er den sande historie om tre unge Oklahoma-piger, der blev fundet myrdet efter deres første nat på en lejrudflugt. Tragedien, såvel som menneskejagten og retssagen mod deres formodede morder, fangede nationen i sommeren 1977. Men årtier senere fortsætter uvisheden omkring sagen med at hjemsøge beboerne i Tulsa, det lokale politi og ofrenes familier.