Kingdom of the Mummies
Et hold arkæologer anført af dr. Ramadan Hussein opdager et intakt begravelseskompleks under sandet. Proppet med skatte og nye opdagelser har stedet potentialet til at omdanne, hvad vi ved om mumificering og opløse hemmeligheder, der har været glemt siden faraoernes tid. Nu skal holdet efterforske alle mysterier og afkode hvert spor i den første egyptiske begravelsesforretning.