Science Fair: The Series
Ni gymnasieelever fra hele verden navigerer rivaliseringer, udfordringer og hormoner undervejs i deres deltagelse i Den Internationale Videnskabs- og Ingeniørmesse.
Vinderen af Sundance-festivalens Favoritpris i 2018, "Science Fair", beretter om ni gymnasieelever fra vidt forskellige verdensdele, der navigerer rivaliseringer, udfordringer og hormoner undervejs i deres deltagelse i Den Internationale Videnskabs- og Ingeniørmesse. Der vil kun være én vinder blandt 1700 af verdens kvikkeste unge mennesker.